Lepak-Lepak

CoretaN taNpa Kata | Tuesday, July 12, 2011 | 1Comments |
Sabtu 10 Julai 2011 Hari lepak-lepak dengan Budak Sekolah aku Tahun 87,al Maklumlah dah lama tak Jumpa Dieorang, kira banyak gak lah perubahan pada diri masing-masing termasuk la aku jugak.Mana taknya dulu zaman Sekolah sekarang Zaman bekerja ada yang dah kahwin,...itupun tak Semua yang datang mungkin masing-masing ada urusan lain kot.

Program start pukul 3.00 pm Main Bowling di Daiman Johor Jaya.. Masing-Masing hebat aku lak asyik masuk longkang laaa..tapi tak apa Happy..

Pukul 5.00 gerak pergi Today Mall Kareoka VVIP selama 2 Jam,Ooo Dasyat Masing-masing kaki Karao la weiii...Semua Nyanyi Rock,R&B,Dangdut (aku),Balada semua ada laaa..tapi apa pun Korang Semua memang Sporting dari dulu sampai sekarang.Bila lagi ek dapat lepak Cam Nie,nanti eloo -eloo tau mana tahu aku leh join korang lagi.

Anyway aku Doakan Semoga Persahabatan nie akan kekal hingga ke akhir Hayat dan Bahagia bersama keluarga serta Insan tersayang.







1 comments:

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

Post a Comment

Followers