Ungkapan tidak terungkap.

CoretaN taNpa Kata | Sunday, October 24, 2010 | 3Comments |

Entah Kenapa Sejak 2 menjak nie fikiran aku berCelaru ...entah ape yang aku fikirkan tentang masa lalu...terasa takut dengan azab2 ALLAh.Manusia tidak pernah lepas dari melakukan dosa sama ada disengajakan atau tidak di sengajakan.

Ya ALLAH hanya padamu aku memohon,berikan aku petunjuk dan jalan yang diredhaimu.Berikan aku kekuatan untuk aku berubah kearah kebaikanmu serta melakukan kewajipanmu tanpa ragu2.

aku tahu Ya ALLAH kau menguji aku untuk aku berfikir mana yang baik dan buruk,lantas aku hamba mu yang terlalu hina disisi mu serta lalai dan alpa dalam menjalankan kewajipanmu.

Padamu Ya Allah dikesempatan nie aku x mampu meluahkan ape yang tersirat di hati ini.Hanya kamu Ya Allah lebih mengetahui isi hatiku yang dalam keresahan dan keraguaan nie.

Mudahan2 aku temui jalan yang diredhai serta diberkati Oleh Mu Ya Allah,dalam aku merempuhi onak ranjau kehidupan yang masih panjang nie.

Temukan aku Manusia pilihan mu yang mencintai aku serta menyayangi aku seadanya.Lantas Mendorongku kejalanmu Ya Allah,Bukan yang menghancurkan aku dalam kemurkaan mu.

adakah Taubatku diterimamu..



3 comments:

Unknown said...

ameen.selamat berusaha.go.

CoretaN taNpa Kata said...

terima kasih +akufobia+ hihihi

Unknown said...

welcome.

Post a Comment

Followers