AKU,KAMU DAN DIA

CoretaN taNpa Kata | Friday, November 20, 2009 | 1Comments |

Cerita ini tujukan kepada AKU,KAMU DAN DIA..
agar mereka tahu persahabatan ini amat bermakna...
setiap cerita tentang
AKU,KAMU DAN DIA cerita yang terindah...
sukar untuk difahami dan dimengerti
....

AKU,KAMU DAN DIA...
kite mempunyai cara yang berbeza,
tapi persahabatan ini
menyatukan kite untuk satu cerita,..
dan menjadi satu kenangan yang kekal abadi
......

AKU,KAMU DAN DIA..
ikatan ini menjadikan kite semakin sebati..
berkongsi setiap cerita
rasa yang sama...
mengisi setiap kekosongan sebagai pendengar yang setia
...
itu lah AKU,KAMU DAN DIA...


AKU,KAMU DAN DIA...
cita-cita dan harapan menjadi perjuangan...
meraih kejayaan
untuk terus melangkah kehadapan...
di situ kami berdiri dan mengejar...
membina dan menyatukan
cita2 kami.


AKU,KAMU DAN DIA...
pertemuan dan perpisahan ini tidak sampai disini..
Semoga
ikatan persahatan yang sejati ini..
menemukan
kita dipintu kejayaan..
dan kembali berpaut erat..
seperti dulu...



1 comments:

laGenDA KodOk HijAU said...

kau dan kodok bleh jadi pasangan nak tak hahahaha

Post a Comment

Followers